2010. november 4., csütörtök

Halihó, ha még olvassa ezt vki :D

Tudom, ilyet nem lehet csinálni, hogy ennyire időre eltűnünk, de közbe jöttek dolgok. De egy nagyon jó hírrel szolgálhatok :) Rátaláltam, pontosabban rávetettem magam :D Alicy-re, akinek fantasztikus ötletei vannak a folytatással kapcsolatban :) Így fogadjátok sok szeretettel Alicy-t, aki majd káprázatosabbnál káprázatosabb fejikkel lep meg titeket :) Hogy jobban megismerhessétek, bemutatkozik nektek röviden :) Nem harap, legalábbis én eddig még nem tapasztaltam :D

Hello emberek :)

Ugyanolyan helyzetben voltam, mint ti, mert már 2 hónapja vártam a frisst. Gondoltam, teszek érte valamit...Eddig két blogon írtam. Az egyiket Szepytől vettem át, a másik az én agyszüleményem :D Na hát, mit is írjak még ide? Egy valamiért harapok, az pedig a kegyetlen függővég. Persze, ha én írom, akkor az más tészta :D Na az, hogy mit fogok írni ide, azt még én se tudom. Ugyanis most egy ötlet se jut eszembe :P A gonoszkodásaimat meglehet szokni...

Asszem ennyi hasznos információval szolgálhatok ha van kedvetek nézetek be ide is: http://alaszka-egyujkezdet.blogspot.com/

Puszy Alicy :)

2 megjegyzés:

bogeszzz írta...

hali.
örülök, hogy folytatod a blogot:)
én szeretem az alaszka egy új kezdetet is:)
biztos, hogy ezt is megoldod, úgyis, hogy nem te találtad ki ezt a törit:)
várom az első fejit.

Mercédesz írta...

Szia!

Már én is várom az első fejit. Mikor lesz fenn?? Biztos, hogy olvasni fogom.

Mercédesz